У сьогоднішньому матеріалі ми продовжимо давати корисні поради весільним підрядникам та самим молодятам. Маємо надію, ці рекомендації допоможуть влаштувати по-справжньому чудову урочистість. Поїхали?

Рекомендації діджею

Діджей належить до стратегічно важливих весільних спеціалістів, адже саме від нього значною мірою буде залежати те, чи будуть танцювати й веселитись гості урочистості. В першу чергу вам варто слідкувати за тим, чи правильні композиції ви вмикаєте. Особливу увагу варто приділити пісні для першого танцю молодят. Подбати варто і про те, щоб ваша музика не була надто гучною. Так, на деяких весіллях музика гупає так голосно, що запрошені не можуть ані поспілкуватись. Ані просто спокійно перепочити. Слідуйте складеному молодятами плейлісту. Виключення можуть складати лише замовлені кимось з гостей композиції. Якщо ж пара не надала вам списку пісень, які воліла б чути на своєму весіллі, складіть плейліст для цього свята таким чином, аби врахувати різні музичні смаки – від електронної музики до джазу. Крім того, вам варто налагодити контакт з ведучим події, адже саме з ним вам доведеться співпрацювати весь вечір.

Рекомендації ведучому на весіллі

Якщо вже ми згадали, хотілось би дати кілька порад і йому. Саме ведучий є своєрідною душею кожного весілля, це свято годі й уявити без цього спеціаліста. Постарайтесь не підвести молодят, які довірили вам одну з найважливіших урочистостей у своєму житті. У цей вечір варто забути про алкоголь, а от попросити чашечку кави або безалкогольний напій не тільки можна, а й навіть треба, адже говорити довгий час без перерви може бути важко. Особливою функцією кожного весільного ведучого є взаємодія з гостями свята. Саме їм ви надаватимете слово, коли настане час проголошувати тости. Не варто змушувати до промов людину, яка соромиться або очевидно не готова до публічного виступу. Крім того, ви повинні направити у правильне русло тост, який, як це часто буває на весіллях, пішов кудись не туди. Також варто нагадати ведучим, що на сучасних весіллях немає місця вульгарним жартам та недоречним конкурсам.

Event-agency "Драбина"Рекомендації працівникам ресторану

Люди, які працюють у бенкетному залі та ресторані, де часто святкуються весілля, повинні добре знати, що таке етикет, та вміти слідувати попереднім домовленостям з замовником. Мабуть, зайвим буде нагадувати про те, що всі невикористані продукти та їжу, яка залишилась після бенкету , забирають не співробітники ресторану, а замовники. Часто весільні страви їдять на застіллі на другий день весілля. Крім того, весільним меню пригощають колег, в разі, якщо їх не запрошували на весілля. тому на такого типу бенкетах такого поняття, як «залишилось» не існує. Особливу увагу варто звернути працівникам ресторанів та бенкетних залів на свій зовнішній вигляд. Однакова уніформа матиме куди кращий вигляд, аніж вдягнені поверх светрів запрані фартушки, але це питання радше до власника закладу чи адміністратора.

Не намагайтесь виставити всі страви, призначені для тієї чи іншої частини бенкету, на столи відразу – краще доносити поступово, по мірі того, як тарілки порожнітимуть. Крім того, гарний офіціант мусить володіти такою якістю, як невидимість, особливо якщо мова йде про ключові частини бенкету. Повірте, молодятам не захочеться бачити сторонніх людей на знімках та відео зі своїм першим танцем чи розрізанням весільного торта. Заздалегідь домовтесь з молодятами або організатором весілля про приблизний час виносу тих чи інших страв, а далі просто слідуйте попередньому плану.